четвер, 5 листопада 2015 р.

КОНЦЕПЦІЯ УКРАЇНСЬКОГО НАЦІОНАЛЬНОГО ВИХОВАННЯ ЗОШ В УМОВАХ ПРИКАРПАТТЯ

КОНЦЕПЦІЯ   УКРАЇНСЬКОГО  НАЦІОНАЛЬНОГО  ВИХОВАННЯ  ЗОШ  В  УМОВАХ  ПРИКАРПАТТЯ
Публікація  проекту  концепції  має  на  меті  ознайомити  освітян  краю  з  потребою  врахування  у  вихованні  регіональних  особливостей.

Проект  концепції   складається  з  4  розділів:
1.Виховні    теоретико – методологічні  засади  та  умови  виховання  школярів.
2.Мета  і  головні  напрями  виховання  учнівської  молоді.
3.Принципи  організації  виховної  роботи  в  ЗОШ  та  шляхи  їх  реалізації.
4.Особливості  реалізації  пріоритетних  напрямів  національного  виховання  учнів  у  школах  Прикарпаття.
СПЕЦИФІЧНІ  ОСОБЛИВОСТІ  НАШОГО  РАЙОНУ.
1.Прикарпаття  охоплює  здебільшого  гірську  місцевість,  з багатою  і  різноманітною  природою.  Люди  ближчі  до  природи  і  краще  вміють  спілкуватися  з  нею.
2.Могутній  трудовий  потенціал.  Добре  збереглися  трудові  традиції,  а  це  вагомий  чинник  господарського – трудового  виховання.
3.Мовна  культура  ( прикарпатці  спілкуються  включно  українською  мовою).  І  в  цьому  запорука  виховання  в  учнів  патріотизму,  національної  свідомості.
4.Художні  промисли  і  ремесла  добре  збереглись.
5.Народно – побутові  і  релігійні  традиції.  І  в  цьому  запорука – духовно – морального  виховання.
6.Прикарпаття – це  край  туризму.
7.Прикарпатці  в  значній  мірі  його  частині  географічно  розміщене  по  сусідству  з  країнами  Східної  Європи,  що  є  вагомим  чинником  європеїзації  України.
8.Багате  славетними  людьми.
9.Багато  вихідців – це  національно  свідома  діаспора.
10.Розмаїття  етнічних  груп  з  різноманітним  і  багатим  мистецтвом.
11.Відпочинок  і  лікування.
1  РОЗДІЛ
Провідну  роль  у  підготовці  до  життя  та  молоді  відіграє  національне  виховання.  Це  довели  князі  і  гетьмани,  письменники  і  філософи,  педагоги  і  психологи.  Під  формуванням  особистості  розуміють  вирощення  людської  особи  як  соціального  індивіда,  який  поєднує  в  собі  риси  національного,  локально – етнографічного,  загальнолюдського,  суспільно  значущого  та  індивідуального – неповторного.  Кожен  народ  має  свою  систему  виховання,  яку  генерує  його  ментолітет,  тому  й  об’єктивним  є  прагнення  на  фоні  національного  мати  неординарне  і  регіональне.  Саме  українське  національне  виховання  в  його  регіональних  варіантах  репрезентує  автентичне  педагогічне  обличчя  України.  Серед  усіх  факторів  українського  національного  виховання  дітей  та  молоді  провідне  місце  займає  родина.  Це  перший  осередок  виховання  патріотизму  і  національної  свідомості,  людяності  й  гуманності,  пошани  до  рідної  мови  і  традиції.  Своєю  епохою  родинне  виховання  досягає  лише  в  тісній  співпраці  з  громадськістю  і  школою.
2       РОЗДІЛ
Завдання  і  головна  мета  в  цілому  стосується  усіх  без  винятку  шкіл  України  і  чітко  визначені  в  нормативно – правових  документах  Української  держави.  Але  в  зв’язку  з  різними  регіональними  потребами  розробляються  й  такі  які  враховували  б  специфіку  даного  регіону.






Немає коментарів:

Дописати коментар