|
№ уроку
|
Дата
|
Підтема, ситуація спілкування
|
Соціокультурна компетенція
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Наочність
|
Домашнє завдання
|
||||
|
Граматичний матеріал
|
Лексичний матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
||||||
|
18.
|
|
Контрольна робота з читання
|
ЛО теми
|
Впр. 4
С. 51-52.
|
Впр. 1 С. 51
|
Впр. 2,4 С.51
|
Впр. 3 С.51
|
Граматична таблиця
|
Впр. 5 С.52
|
||
|
Тема: Харчування.
|
|||||||||||
|
19.
|
|
Повсякденні
страви
|
Вміти: розповісти та
запитати про якість продуктів, здорове хрчування, страви.
|
Теперішній неозначений час
|
ЛО теми С.56
|
Впр. 3 С. 56
|
Впр. 1 С. 56
|
Впр. 2,3,4 С.56-57
|
Впр.2
С. 56
|
Тематична папка
|
Впр. 5 С. 57
|
|
20.
|
|
Правильне харчування
|
Прикметники
|
ЛО теми
|
Впр.
6 С. 57-58
|
Повідомлення
учнів
|
Впр. 7,8
С. 58
|
Впр. 7 С.
58
|
Фото
|
Впр. 9,10 С. 59
|
|
|
21.
|
|
Час сніданку
|
Теперішні часи
|
ЛО теми
|
Впр. 3 С. 61
|
Впр. 2
С.61
|
Впр. 1,2 С. 60
|
Впр. 5 С. 62
|
Тематична папка
|
Впр. 7,8 С.62
|
|
|
22.
|
|
Час обіду
|
Теперішні часи
|
ЛО теми
|
Впр.3,4 С.64
|
Впр. 1 С.63
|
Впр. 4,5 С.64-65
|
Впр.4 С.64
|
Тематична
папка
|
Впр. 6,7 С. 65
|
|
|
23.
|
|
Приготування їжі
|
Теперішні часи
|
ЛО теми
|
Впр. 1 С. 66
|
Впр. 1 С. 66
|
Впр. 2 С. 66
|
Впр. 8(1) С. 69
|
Тематична
папка
|
Написати рецепт
|
|
|
24.
|
|
Пікнік
|
Минулий неозначений час
|
ЛО теми
|
Впр. 3 С.67
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 6 ,7 С.68-69
|
Впр. 5 С. 68
|
Тематична папка
|
Впр. 6,8(2) С. 69
|
|
|
25.
|
|
Українська кухня
|
Теперішній неозначений час
|
ЛО теми
|
Впр. 3 С.70
|
Впр. 1 С.69
|
Впр. 4 С.70
|
Впр. 2 С.69
|
Тематична папка
|
Впр. 7 С.71
|
|
|
26.
|
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання
|
Тест
|
Впр. 3 С.70
|
|||||||
|
27.
|
|
Семестрова контрольна робота з читання
|
Тест
|
Впр. 5 С.71
|
|||||||
|
28.
|
|
Семестрова контрольна робота з письма
|
Тест
|
8-10 речень за темою
|
|||||||
|
29.
|
|
Семестрова контрольна робота з монологічного
мовлення
|
Тематична
папка
|
8-10 запи-тань за темою
|
|||||||
|
30.
|
|
Семестрова контрольна робота з діалогічного
мовлення
|
Тематична
папка
|
Впр. 6(а) С.71
|
|||||||
|
31.
|
|
Покупки
|
|
Загальні та спеціальні запитання
|
ЛО теми
|
Впр. 3 С.70
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 5,6,7 С.71
|
Впр. 1 С.72
|
Тематична папка
|
Впр. 8 С.71
|
|
32.
|
|
Улюблені
страви
|
|
Артикль
|
ЛО теми
|
Впр. 3 С.73
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 4,5 С.73-74
|
Впр. 3(b) С.73
|
Тематична папка
|
Кросворд.
|
|
№ уроку
|
Дата
|
Підтема, ситуація спілкування
|
Соціокультурна компетенція
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Наочність
|
Домашнє завдання
|
|||||
|
Граматичний матеріал
|
Лексичний матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
|||||||
|
ІІ семестр Тема: Спорт.
|
||||||||||||
|
33.
|
|
Спорт у нашому житті
|
Вміти: представити та запитати
про різні види спорту, дати їм характеристику.
|
Прислівник
|
ЛО теми С.78
|
Впр. 3 С. 79
|
Впр. 1,2 С. 78
|
Впр. 1,2 С.78
Впр. 4,5 С. 79
|
Впр. 4 С. 79
|
Тематична папка
|
Впр, 6(a,b) С. 80
|
|
|
34.
|
|
Спортивні клуби
|
Теперішні
та минулі часи дієслів.
|
ЛО теми
|
Впр. 2,3
С. 81.
|
Впр. 2
С. 81
|
Впр. 1 С.80
|
Впр. 2 С.81
|
Граматична таблиця
|
Впр. 4 С.82
|
||
|
35.
|
|
Ми любимо
спорт
|
Модальні дієслова.
|
ЛОтеми.
|
Впр. 5 С. 82
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 5.6 С. 82
|
Впр. 6 С.82
|
Фото
|
Впр.7
С.82
|
||
|
36.
|
|
Спорт,
яким я займаюсь
|
Модальні дієслова.
|
ЛО теми
|
Впр. 3 C.85
|
Впр. 1 С. 84
|
Впр. 4.5 С.85
|
Впр.2 С. 84
|
Тематична папка
|
Впр.
6,7 С. 85-86
|
||
|
37.
|
|
Види
спорту
|
Теперішній доконаний
час
|
ЛО теми С.87
|
Впр.
3 С. 87-88
|
Впр. 1 С.
87
|
Впр.
2,4 С. 87-88
|
Впр.
1,2 С. 87
|
Фото
|
Впр. 5,6 С. 88
|
||
|
38.
|
|
Відомі
спортсмени
|
Модальні дієслова.
|
ЛО теми
|
Впр. 2 С. 89-90
|
Впр. 2 С. 89 -90
|
Впр. 3 С. 90
|
Впр. 4 С.
90
|
Тематична папка
|
Впр. 5, 6 С. 91
|
||
|
39.
|
|
Улюблений
вид спорту
|
Конструкція
І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання.
|
ЛО теми
|
Впр.2 С.91
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 1,2 С.91
|
Впр. 3 С.92
|
Тематична
папка
|
Впр. 4,6 С. 92,93
|
||
|
Тема: Подорож
|
||||||||||||
|
40.
|
|
Види подорожі.
|
Вміти: розповісти та запитати
про види подорожі, дізнатись шлях як дістатись до якогось місця.
|
Теперішній неозначений час
|
ЛО теми С.96
|
Впр. 3 С.96-97
|
Впр. 1С.96
|
Впр. 1,2
С.96 Впр.4 С.97
|
Впр.,3 С. 96
|
Тематична папка
|
Впр. 5,6 С. 97
|
|
|
41.
|
|
Подорож до Лондону
|
Теперішній неозначений час
|
ЛО теми
|
Впр. 4 С.99
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 2,3 С.98-99
|
Впр. 1 С.98
|
Тематична папка
|
Впр. 7
С.32
|
||
|
42.
|
|
Найкраща подорож
|
Минулий неозначений час
|
ЛО теми С.100
|
Впр. 2,4 С.101
|
Впр. 2 С.100
|
Впр. 1,3 С.99,100
|
Впр. 1 С.100
|
Тематична папка
|
Впр. 5
С.101
|
||
|
43.
|
|
Речі в подорож
|
Модальне дієслово “should”.
|
ЛО теми
|
Впр. 3,5 С.103
|
Впр. 1 С.102
|
Впр. 4.5 С.105
|
Впр. 3 С.103
|
Тематична папка
|
Впр. 6,7 С.104
|
||
|
44.
|
|
Документи в дорогу
|
Граматична стуктура місцезнаходження.
|
ЛО теми С.105
|
Впр. 3 С.106
|
Впр. 1,2 С.105
|
Впр. 4,5 С.107-108
|
Впр. 2 С.105
|
Тематична папка
|
Впр. 6,7 С.108
|
||
|
45.
|
|
Подорож потягом
|
Теперішній доконаний час
|
ЛО теми
|
Впр. 2 С.109-110
|
Впр. 2 С.109-110
|
Впр. 2,3 С.109-111
|
Впр. 4 С.110
|
Тематична папка
|
Впр. 5,6 С.111
|
||
|
46.
|
|
Видатні місця Лондону
|
Минулий неозначений час
|
ЛО теми
|
Впр. 2
С.113
|
Впр. 1 С.112
|
Впр.3,4,5
С.115
|
Впр. 6 С.114
|
Тематична папка
|
Впр. 3,5 С.116
|
||
|
Тема:
Великобританія
|
||||||||||||
|
47.
|
|
Краса Лондону
|
Вміти: пред-ставити та запитати
про визначні місця Лондону, розповісти
маршрут.
|
Граматична стуктура місцезнаходження.
|
ЛО теми С.120
|
Впр. 2 С.121
|
Впр. 1
С.120
|
Впр. 2,3 С.121
|
Впр. 1 С.120
|
Тематична папка
|
Впр. 5 С.121
|
|
|
48.
|
|
Подорож Лондоном
|
Теперішній неозначений час
|
ЛО теми
|
Впр. 5
С.121
|
Впр.4
С.121
|
Впр. 6 С.122
|
Test
|
Тематична папка
|
Впр. 7
С.122
|
||
|
49.
|
|
Карта Лондону
|
Грам. структура “to be going to”
|
ЛО теми
|
Впр. 4 С. 124-125
|
Впр. 1 С. 123
|
Впр. 5,6 С.125
|
Маршрут
|
Тематична папка
|
Впр,7 С. 126
|
||
|
№ уроку
|
Дата
|
Підтема, ситуація спілкування
|
Соціокультурна
компетенція
|
Мовна компетенція
|
Мовленнєва компетенція
|
Наочність
|
Домашнє завдання
|
|||||
|
Граматичний матеріал
|
Лексичний матеріал
|
Читання
|
Аудіювання
|
Мовлення
|
Письмо
|
|||||||
|
50.
|
|
Історичні міста Лондону
|
|
Загальні та спеціальні запитання
|
ЛО теми
|
Впр. 1
С. 127
|
Впр. 2
С. 128
|
Впр. 1 С.127
|
Впр. 4 С.129
|
Граматична таблиця
|
Впр. 5,6 С.129
|
|
|
51.
|
|
Відвідування музею
|
Минулий неозначений
час
|
ЛО теми.
|
Впр. 4 С. 132
|
Впр.
3 С.131
|
Впр. 1,2 С. 130
|
Впр. 2 С.130
|
Фото
|
Впр.5,6 С.132
|
||
|
52.
|
|
Тур по Лондону
|
|
Модальні дієслова.
|
ЛО теми
|
Впр. 1,2 C.133-134
|
Впр. 2 С. 134
|
Впр. 3,4 С.134
|
Впр.1 С. 133
|
Тематична папка
|
Розповідь:
Лондон
|
|
|
53.
|
|
Контрольна робота з монологічного мовлення.
|
Впр. 6 С.135
|
|||||||||
|
Тема: Україна. Шкільне життя.
|
||||||||||||
|
54.
|
|
Київ
|
|
Теперішній неозначений час
|
ЛО теми
|
Впр.2 С.138-139
|
Впр.
5 С.140
|
Впр. 3,4 С.139
|
Впр. 1 С.138
|
Тематична
папка
|
Впр. 4,6 С. 139, 140
|
|
|
55.
|
|
Подорож нав-коло Києва.
|
Вміти:
представити та запитати про визначні
місця Київа, розповісти про уюблений урок, діяльність на уроці.
|
Минулий неозначений час
|
ЛО теми С.96
|
Впр. 3,4 С.142
|
Впр. 1С.140-141
|
Впр. 1,2 С.140-141
|
Впр.,2 С.141
|
Тематична папка
|
Впр. 6 С. 142
Впр. 1
С.143
|
|
|
56.
|
|
Історичні місця Києва.
|
Минулий доконаний час
|
ЛО теми
|
Впр. 3 С.144
|
Повідомлення учнів
|
Впр. 2,4 С.144
|
Test
|
Тематична папка
|
Впр. 5
С.145
|
||
|
57.
|
|
З’ясування напрямків
|
Теперішній доконаний час
|
ЛО теми С.146
|
Впр. 4 С.148
|
Впр. 1 С.145
|
Впр. 2,3 С.146-147
|
Впр. 5(1,2) С.148
|
Тематична папка
|
Впр. 5(3,4) С.148
|
||
|
58.
|
|
Правила
дорож-нього руху
|
Модальне дієслово “should”.
|
ЛО теми С.149
|
Впр. 3,4 С.150
|
|
Впр. 4 С.150
|
Впр. 2 С.149
|
Тематична папка
|
Впр. 5 С.151
Впр. 2 С.152
|
||
|
59.
|
|
Подорож до Києва
|
Минулий та майбутній неозначений час
|
ЛО теми
|
Впр.1,3 С.152-153
|
Впр. 2 С.155
|
Впр. 1
С.152 Впр. 4,5 С.156
|
Впр. 1 С.154
Test
|
Тематична папка
|
Впр. 6 С.154
Впр. 6 С.157
|
||
|
60.
|
|
Шкільні предмети
|
Модальні дієслова.
|
ЛО теми С.160
|
Впр. 3,4 С.161
|
Впр. 1 С.160
|
Впр. 2 С.161
|
Впр. 5 С.162
|
Тематична папка
|
Впр. 6 С.162
|
||
|
61.
|
|
Розклад
уроків
|
Дієслово «мати»
|
ЛО теми
|
Впр. 4,5
С.165-166
|
Впр. 1 С.112
|
Впр.1,2
С.163-164
|
Впр. 2(2,3) С.164
|
Тематична папка
|
Впр. 5 С.166
|
||
|
62.
|
|
Урок географії
|
|
Граматична стуктура місцезнаходження.
|
ЛО теми С.167
|
Впр. 4 С.169
|
Впр. 2,4
С.168, 169
|
Впр. 4 С.169-170
|
Впр. 5 С.170
|
Тематична папка
|
Впр. 1,2 С.171
|
|
|
63.
|
|
На уроці географії
|
|
|
ЛО теми
|
Впр. 3 С.172
|
Впр.5 С.173
|
Впр. 5 С.172
|
Test
|
Тематична папка
|
Впр. 6
С.173
|
|
|
64.
|
|
Семестрова контрольна робота з аудіювання
|
Тест
|
Впр. 3 С.175
|
||||||||
|
65.
|
|
Семестрова контрольна робота з читання
|
Тест
|
Впр. 2 С.175
|
||||||||
|
66.
|
|
Семестрова контрольна робота з письма
|
Тест
|
8-10 речень за темою
|
||||||||
|
67.
|
|
Семестрова контрольна робота з монологічного
мовлення
|
Тематична папка
|
8-10 запитань за темою
|
||||||||
|
68.
|
|
Семестрова контрольна робота з діалогічного
мовлення
|
Тематична папка
|
Словник
|
||||||||
|
69.
|
|
Урок
фізкультури
|
|
Теперішній неозначений час
|
ЛО теми
|
Впр. 2
С.175
|
Впр. 1
С.174
|
Впр. 5 С.177
|
Впр. 4 С.176
|
Тематична папка
|
Впр. 6 С.177
|
|
|
70.
|
|
Урок
анг-лійської мови
|
|
Модальні дієслова
|
ЛО теми
|
Впр. 4 С.179
|
Впр.2 С.179
|
Впр. 3 С.179
|
Test
|
Тематична папка
|
Повторити вивчену лексику
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар