Календарно-тематичне планування
уроків англійської мови 10-класу до підручника О. Карпюк .
1 семестр(3 год. на тиждень)
|
№
|
Дата
|
Примітка
|
Тема уроку
|
Лексичний матеріал
|
Граматичний матеріал
|
Види мовленнєвої діяльності
|
Домашнє завдання
|
|
|
|
|
|
|
Гово-
ріння
|
Аудію-
вання
|
Чита-
ння
|
письмо
|
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
|
|
|
|
1
|
|
|
Люди та стосунки між ними
|
НЛО, ст 6
|
|
Впр. 1,5, ст. 4,6,
|
|
Впр,2,3, ст. 4
|
Впр, 4,ст. 4
|
|
|
2
|
|
|
Якості особистості
|
|
Префікси : dis, un, im, in,ir.
|
Впр. 6,4, ст. 6,7
|
|
Впр,6(в),1, ст 6,7,
|
Впр,6(а)ст 6
|
|
|
3
|
|
|
Традиції та сучасність
|
|
Used to+ infinitive
|
Впр. 6, ст. 9
|
|
Впр,4, ст. 9
|
Впр, 1,2,3,5, ст. 8,9
|
|
|
4
|
|
|
Види особистісних стосунків
|
НЛО,ст. 10
|
|
Впр, 1,5, ст. 10
|
Впр,3,4, ст. 10
|
Впр, 2, ст. 10
|
|
|
|
5
|
|
|
Стосунки з товаришами
|
|
|
|
|
Впр. 1, ст. 11
|
|
|
|
6
|
|
|
Стосунки, характер взаємодопомога
|
|
|
Впр,2,3, ст. 11
|
|
|
|
|
|
7
|
|
|
Я – особистість!
|
|
|
Впр,3, ст. 13
|
|
Впр,2,4, ст. 12,14
|
Впр,1, ст. 12
|
|
|
8
|
|
|
Мої друзі
|
|
|
Впр,6,7, ст. 15
|
|
|
Впр,6(в) ст. 14
|
|
|
9
|
|
|
У пошуках друга
|
|
|
Впр,1, ст. 16
|
|
Впр, 2,3, ст. 16
|
Впр, 4,5, ст. 17
|
|
|
10
|
|
|
Норми поведінки
|
|
|
Впр,5(в,с) ст. 17
|
|
|
Впр. 1,2, ст. 18
|
|
|
11
|
|
|
Спілкування у сімї
|
|
|
|
Впр,3, с
|
Впр, 4, ст.
|
|
|
|
12
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13
|
|
|
Контрольна
робота. Тематична
|
|
|
|
|
|
|
|
|
14
|
|
|
Вибір
професії
|
НЛО,
СТ 20
|
|
Впр.
5, ст. 22
|
|
Впр,
2,3, ст. 20, 22
|
Впр,1,
ст. 20
|
|
|
15
|
|
|
Робота
та професії
|
|
|
Впр,
6, ст. 22
|
|
Впр,
4,1, ст. 22,23
|
Впр,2,3,4,
ст. 23
|
|
|
16
|
|
|
Професійні
якості,уміння та навички
|
|
Present perfect, present perfect continuous
|
Впр,
1, ст. 24
|
|
Впр,2,
ст. 24
|
Впр,3,4,5,6
ст. 25
|
|
|
17
|
|
|
Переваги
та недоліки деяких професій
|
НЛО,
ст. 26
|
|
Впр.
1,6, ст. 26
|
|
Впр,4,5
ст. 26
|
Впр.
2, ст. 26
|
|
|
18
|
|
|
Пошук
роботи
|
|
|
Впр,
2,4, ст. 27
|
|
Впр,1,2,
ст. 27
|
|
|
|
19
|
|
|
Моя
майбутня професія
|
НЛО,
ст. 30
|
|
Впр,4,5,
ст. 30
|
Впр,3,
Ст.
28
|
Впр,
1, ст. 28
|
Впр,2,
ст. 28
|
|
|
20
|
|
|
Типи
письма
|
|
|
|
|
Впр,1,2,
ст. 31
|
Впр,6,
ст. 30
|
|
|
21
|
|
|
Перед
інтерв’ю
|
|
|
|
|
Впр,3,
ст. 32
|
Впр,
4, 33
|
|
|
22
|
|
|
Сучасні
професії
|
|
|
|
|
Впр,
1, ст. 34
|
Впр,
2, ст. 34
|
|
|
23
|
|
|
Вимоги
до професійних якостей та кваліфікації
|
|
|
|
Впр,3,
ст. 34
|
Впр,
4, ст. 35
|
|
|
|
24
|
|
|
Контрольна
робота. Тематична
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 3: Шкільне життя.
|
|
25
|
|
|
Шкільне
життя
|
НЛО,
37
|
|
Впр,
1, ст. 36
|
Впр.
2, ст. 36
|
Впр.
2,3,4,
Ст.
36
|
|
|
|
26
|
|
|
Заклади
освіти
|
НЛО,
39
|
Умовні
речення 1-го типу
|
Впр.
5, ст. 38
|
|
Впр.
6,1, ст. 38,39
|
Впр.
2, ст. 39
|
|
|
27
|
|
|
Розвиток
граматичних навичок
|
|
Умовні
речення 1-го типу
|
Впр.
2, ст. 40
|
|
Впр,
1,3, ст. 40,41
|
Впр,
4,5, ст. 41
|
|
|
28
|
|
|
Освіта
у Великобританії
|
НЛО,
ст. 43
|
|
Впр,2,
ст. 42
|
Впр,
3,4, ст. 42
|
Впр,
1, ст. 42
|
Впр,
6, ст. 41
|
|
|
29
|
|
|
Освіта
в Україні
|
|
|
Впр,6,
ст. 43
|
|
Впр,5,
ст. 43
|
|
|
|
30
|
|
|
Моя
школа
|
|
|
Впр.
1,2,4, ст. 44
|
|
|
Впр.3,
ст. 44
|
|
|
31
|
|
|
Освіта
в США
|
|
|
Впр.
3, ст. 46
|
|
Впр.1,2,
ст. 45
|
|
|
|
32
|
|
|
Навчальні
курси
|
|
|
Впр,4,6,7,
ст. 47,48
|
|
Впр,5,
ст. 47
|
|
|
|
33
|
|
|
Резюме
про прийом на курс
|
|
|
Впр.2,
ст. 49
|
|
Впр,1,3,
ст. 49,50
|
|
|
|
34
|
|
|
Перевір
свої знання
|
|
|
|
Впр,3,
ст. 52
|
Впр,
4, ст. 52
|
Впр,
4,1,2, ст. 51,52
|
|
|
35
|
|
|
Контрольна
робота. Тематична.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 4. Національна кухня.
|
|
36
|
|
|
Національна
кухня Великобританії
|
НЛО,
ст. 56
|
|
Впр.
1,2, ст. 54
|
Впр,
3, ст. 54
|
Впр,
4, ст. 56
|
Впр,
5, ст. 56
|
|
|
37
|
|
|
Українська
кухня
|
НЛО,
ст 58
|
|
Впр,
6,8, ст 56, 57
|
|
Впр,
7,1,3,
Ст
57,58,
|
Впр,2,
ст 58
|
|
|
38
|
|
|
Національні
страви,смаки та уподобання
|
|
Умовні
речення 2-го типу
|
Впр,
6, ст 60
|
|
Впр,2
ст 59
|
Впр,
1,4,5, ст 59,60
|
|
|
39
|
|
|
Традиції
у харчуванні
|
|
|
Впр,
1,2, ст 61
|
Впр,3(в)
4, ст. 61
|
Впр,
3(а) ст. 61
|
|
|
|
40
|
|
|
У
ресторані
|
|
|
Впр.5(с)
1, ст 62
Впр.2,3,5,
ст. 63
|
|
Впр,5,
ст. 62
|
Впр.
4, ст. 63
|
|
|
41
|
|
|
Культура
харчування
|
|
|
Впр.3,
ст. 64
|
|
Впр.1,5,
ст. 64
|
Впр.2,4,
ст. 64
|
|
|
42
|
|
|
Улюблені
страви в Україні та Великобританії
|
|
|
Впр,6,ст.
65
|
|
Впр.6(а)
ст 65
|
Впр.4,
ст. 68
|
|
|
43
|
|
|
Моя
улюблена страва. Розвиток навичок письма
|
|
|
|
|
Впр.1,2,
ст. 67
|
Впр.3,5,
ст. 67,68
|
|
|
44
|
|
|
Контрольна робота. Тематична
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45
|
|
|
Контроль
навичок аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46
|
|
|
Контроль навичок читання,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47
|
|
|
Контроль
навичок письма,
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48
|
|
|
Контроль навичок говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49
|
|
|
Урок
узагальнення знань
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар