Календарно-тематичне планування
уроків англійської мови 10-класу до підручника О. Карпюк.
2-семестр (3 год. на тиждень)
№
|
Дата
|
Примітка
|
Тема уроку
|
Лексичний матеріал
|
Граматичний матеріал
|
Види мовленнєвої
діяльності
|
Домашнє завдання
|
|
Гово-
ріння
|
Аудію-
вання
|
Чита-
ння
|
письмо
|
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
|
|
|
1
|
|
|
Комунікаційні технології
|
НЛО ст.
|
|
|
В.3. ст. 72
|
В 2,3, ст. 72
|
В.1,4, ст. 72-74
|
|
|
2
|
|
|
Комп’ютерне обладнання
|
|
|
В 8,9, ст. 75
|
|
В.5,7, ст. 74-75
|
В.6. ст. 75
|
|
|
3
|
|
|
Комп’ютерна термінологія
|
НЛО ст.
|
|
|
|
В.1-3. Ст. 76
|
В.2. ст. 76
|
|
|
4
|
|
|
Основні операції при роботі з комп’ютером
|
НЛО ст.
|
Phrasal verbs
|
|
|
В.1,2,4, ст. 77-78
|
В.3. ст. 78
|
|
|
5
|
|
|
Всесвітня мережа. Інтернет
|
|
|
В.2,5, ст. 79
|
В.3,4, ст. 79
|
|
В.1, ст. 79
|
|
|
6
|
|
|
Ресурси Інтернету
|
|
|
В.1В.2.3, ст. 80-81
|
|
В.1а, ст. 80
|
|
|
|
7
|
|
|
В Інтернет кафе
|
|
|
В.4,5, ст. 83
|
|
В.1, ст. 82
|
В. 2,3, ст. 82
|
|
|
8
|
|
|
Сучасні засоби комунікації
|
|
|
В.6,9, ст. 84-85
|
|
В.8, ст. 85
|
В.7, ст. 84
|
|
|
9
|
|
|
Засоби електронної комунікації
|
|
|
В.1, ст. 86
|
|
В.2,4,5,6, ст. 86-88
|
В.3,7, ст. 87-89
|
|
|
10
|
|
|
Написання електронного листа
|
|
|
|
В.8, ст. 90
|
В.4, ст. 91
|
В.1,2, ст. 90
|
|
|
11
|
|
|
Контрольна робота. Тематична
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12
|
|
|
Природні катаклізми
|
НЛО ст.
|
|
|
В.2, ст. 92
|
В.1,2,3,4, ст. 92-94
|
|
|
|
13
|
|
|
Види катаклізмів та їх причина
|
|
|
В.6, ст. 96
|
|
В.5,1,3, ст. 95-97
|
В.2, ст. 97
|
|
|
14
|
|
|
Розвиток граматичних навичок
|
|
Conditionals (1,2)
|
В.3,4, ст. 98
|
|
В.1,2, ст. 98
|
|
|
|
15
|
|
|
Правила безпеки під час стихійних лих
|
НЛО ст.
|
|
|
В.2,3,5, ст. 99
|
В.4, ст. 99
|
В.1, ст. 99
|
|
|
16
|
|
|
Людина і природа
|
|
|
В.1,2,4, ст. 100
|
|
В.3, ст. 100
|
|
|
|
17
|
|
|
Проблеми екології
|
|
|
|
|
В.1,2,3, ст. 101-102
|
В.2в, ст. 101
|
|
|
18
|
|
|
Наслідки природних лих
|
|
|
В.4в,5,6,7, ст. 103-104
|
|
В.4, ст. 103
|
В.8, ст. 104
|
|
|
19
|
|
|
Новини в пресі написання заміток
|
|
|
В.3,4, ст. 106
|
|
В,1,2, ст. 105-106
|
|
|
|
20
|
|
|
Розвиток навичок письма
|
|
|
В.5,6, ст. 106
|
|
|
В.7, ст. 107
|
|
|
21
|
|
|
Наше довкілля
|
|
|
|
В.3, ст. 109
|
В.4, ст. 109
|
В.1,2, ст. 108
|
|
|
22
|
|
|
Контрольна робота. Тематична
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23
|
|
|
Живопис в Україні
|
НЛО ст.
|
|
В.1,2, 3, ст. 110
|
В.4. ст. 110
|
В.4. ст. 110
|
|
|
|
24
|
|
|
Живопис у Великобританії
|
|
|
В.7, ст. 113
|
|
В.5,6, ст. 112-113
|
|
|
|
25
|
|
|
Жанри живопису
|
НЛО ст.
|
|
|
|
В.2,3, ст. 114-115
|
В.1, ст. 114
|
|
|
26
|
|
|
Розвиток граматичних навичок
|
|
Минуло перфектно-тривалі часи
|
|
|
В.1,2,4,6, ст. 116-117
|
В.3,5, ст. 116-117
|
|
|
27
|
|
|
У мистецькій галереї
|
|
|
В.1,2, ст. 118
|
В,3,4,
|
В.5, ст. 119
|
|
|
|
28
|
|
|
Музей та виставки
|
НЛО ст.
|
|
В.1,3,4, ст. 120-121
|
|
В.2, ст. 120
|
|
|
|
29
|
|
|
Відомі художники Великобританії
|
|
|
В.4, ст. 124
|
|
В.1,3, ст. 123
|
В.2,5,ст. 123-125
|
|
|
30
|
|
|
Мистецтво у житті людини
|
|
|
В.6,7, ст. 125
|
|
В.8,9, ст. 125-126
|
|
|
|
31
|
|
|
Написання есе
|
|
|
В.4,5, ст. 129
|
|
В.1,2,3,6, ст. 127-129
|
В.7, ст. 130
|
|
|
32
|
|
|
Мій улюблений художник
|
|
|
|
В.3, ст. 132
|
В.4, ст. 133
|
В.1,2, ст.. 131
|
|
|
33
|
|
|
Підсумковий урок з вивченої теми
|
|
|
|
|
|
|
|
|
34
|
|
|
Контрольна робота.
Тематична
|
|
|
|
|
|
|
|
|
35
|
|
|
Світ спорту
|
НЛО ст.
|
|
В.2, ст. 134
|
В.3, ст. 134
|
В.1,3,4, ст. 134-136
|
В,5, ст. 136
|
|
|
36
|
|
|
Спортивне обладнання
|
НЛО ст.
|
|
В.7,1,2,3, ст. 136-137
|
|
В.,5, ст. 136-137
|
В.4, ст. 137
|
|
|
37
|
|
|
Розвиток граматичних навичок
|
|
Минулі і майбутні часи
|
|
|
В.1,2,4,5, ст. 138-139
|
В.3,6, ст. 138-139
|
|
|
38
|
|
|
Спортивні ігри
|
|
|
В.1,2,3,6,8, ст. 140-141
|
В.4,5, ст. 140
|
|
|
|
|
39
|
|
|
Розвиток діалогічного мовлення
|
|
|
|
|
В.7, ст. 141
|
|
|
|
40
|
|
|
Спорт у моєму житті
|
НЛО ст.
|
|
В.1,3,4,5, ст. 142-143
|
|
В.2, ст. 142
|
|
|
|
41
|
|
|
Враження від змагань
|
|
|
|
|
В.1,2,4, ст. 144
|
В.3, ст. 144
|
|
|
42
|
|
|
Спортивні події
|
|
|
|
|
В.5, ст. 145
|
|
|
|
43
|
|
|
Спортивні змагання
|
|
|
В,6,7,8, ст. 146
|
|
|
|
|
|
44
|
|
|
Переваги та недоліки спорту
|
|
|
В,4,5,6, ст. 148
|
|
|
В.3, ст. 147
|
|
|
45
|
|
|
Олімпійські ігри
|
|
|
|
|
В,1,2,7, ст. 147-149
|
|
|
|
46
|
|
|
Відомі спортсмени
|
|
|
|
В,3, ст. 150
|
В.4, ст. 151
|
В,8,1,2, ст. 149-150
|
|
|
47
|
|
|
Спорт у моєму житті
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48
|
|
|
Розвиток навичок граматики
|
|
|
|
|
|
|
|
|
49
|
|
|
Контрольна робота. Тематична
|
|
|
|
|
|
|
|
|
50
|
|
|
Контроль навичок аудіювання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
51
|
|
|
Контроль навичок читання
|
|
|
|
|
|
|
|
|
52
|
|
|
Контроль навичок письма
|
|
|
|
|
|
|
|
|
53
|
|
|
Контроль навичок говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
|
54
|
|
|
Підсумкова контрольна робота
|
|
|
|
|
|
|
|
|
55
|
|
|
Узагальнююче повторення за рік
|
|
|
|
|
|
|
|
Немає коментарів:
Дописати коментар